Obchodní podmínky pro fyzické produkty
Děkuji, že nakupujete výrobky a doplňky DUCHAJDA. 💛
Aby bylo všechno jasné a férové, najdete níže obchodní podmínky pro fyzické produkty. Dozvíte se v nich, jak probíhá objednávka, platba, odeslání balíčku i reklamace.
Provozovatel a osoba zodpovědná za provoz e-shopu:
Jitka Ducháčková
Horní Světlá 12
Mařenice
47157
IČO: 19301545
Telefon : +420 773 959 626
elektronická pošta : info@duchajda.cz
Zapsáno v ŽR vedeném na Městském úřadě Česká Lípa
Ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.
Na adrese nenajdete kamennou prodejnu.
Pro prodej zboží pouze prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.duchajda.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „ obchodní podmínky “) pro on-line obchod duchajda.cz , se sídlem Horní Světlá 12, Mařenice, 47157, identifikační číslo: 19301545, zapsané v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Česká Lípa (dále jen „ prodejce “) §175 upravuje v souladu s ustanoveními. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ občanský zákoník “) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „ kupní smlouva “) uzavírané mezi prodejcem a jinou fyzickou osobou (dále jen „ kupující “) prostřednictvím internetového obchodu prodejce. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.duchajda.cz (dále jen „ webová stránka “), a to prostřednictvím rozhraní webových stránek (dále jen „ webové rozhraní obchodu “).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu koupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylek od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodejce měnit či doplňovat. Toto ustanovení nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat ke svému uživatelskému rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může provádět objednávání zboží (dále jen „ uživatelský účet “). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může provádět objednávání zboží i bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu jsou uvedeny v jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečeným uživatelským jménem a heslem. Je povinen zachovat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu k jeho uživatelskému účtu.
2.4. Není možné umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 12 měsíců nevyužívá, pokud v případě, kdy kupující porušuje své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodejce, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
3. UZAVŘENÍ KUPNÍCH SMLOUV
3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodejce není povinen potvrdit smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, pokud toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobeny osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením omezena možnost prodávajícího uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodávaným zbožím, včetně způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky. V případě, kdy prodejce nabízí dopravu zboží zdarma, je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené v rozhraní obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy a celkové kupní ceně zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy, nedosahuje minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo koupit zboží zdarma za objednávku a je povinen zaplatit prodávajícímu uhradit.
3.4 Pro objednání zboží vyplníte objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení účtového zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „ objednávka “).
3.5. Předám objednávku prodávajícímu je kupujícímu zasláno provést kontrolu a provést zpětné údaje, které objednávku odeslat, a to s ohledem na možnost kupujícího zajistit a opravit chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku prodávajícího prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku/rezervaci“. Údaje uvedené v nabídce jsou prodávajícím nálezy za správné. Prodejce zašlete žádost o obdržení objednávky tuto adresu obdrženou kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na elektronickou poštu kupujícího v uživatelském účtu nebo v uvedeném (dále jen „ elektronická adresa kupujícího “).
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat o potvrzení objednávky (např. písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. souhlasím s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může uhradit prodávajícímu následující způsoby:
- v hotovosti na dobírku v místě určeném kupním v dohodě;
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č 324586861/0300 , vedený u společnosti ČSOB (dále jen „ účet prodávajícího “);
- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému COMGATE as dle zákona 370/2017 Sb. o platebním styku a zákona č. 253/2008 Sb;
-
bezhotovostně platební kartou
4.2. Společně s kupní cenou je povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno jinak, rozumí se dále kupní cena i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4. V případě platby v hotovosti, na dobírku či ve výdejně zásilek je kupní cena platná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostních plateb je závazek smluvního uhradit kupní cenu splněným okamžikem připsání příslušných částek na účet prodejce.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požaduje uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží prodávajícímu kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
4.8. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystavuje prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícího daňový doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávajícímu kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.
4.9. Poskytovatel platební brány, společnost Comgate, as
https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
https://www.comgate.cz/platebni-brana
Kontaktní údaje na společnost Comgate, as pro případné reklamace, nebo dotazy k platbám:
Comgate, as
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
5.1. kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodání zboží vyrobeného podle požadavku kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupní smlouvu v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy je kupujícímu určena třetí osoba odlišná od dopravce převezme zboží, nebo:
5.2.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou samostatně,
5.2.2. poslední položka nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
5.2.3. první dodávka zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednané dobu.
5.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodejci zasláno ve lhůtě uvedené v čl. 5.2 obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy může využít vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na provozovnu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@duchajda.cz
5.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží odešlete nebo předám prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud odešle zboží před jejím nahrazením. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to iv tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5. 5. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění kupujícím již při vrácení zboží poskytnutého kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím bude souhlasit a nevznikne tím kupujícímu další. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
5.6. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je oprávněn jednostranně započíst proti nároku na náhradu kupní ceny.
5.7. V případech, kdy má nákup v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávajícímu kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.8. Je-li společně se zbožím poskytnutým kupujícím dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
6.1. V případě, že je způsob smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nemusí platit riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupní smlouvě dodat, je povinen převzít zboží při dodání.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v souvislosti, je povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady s jiným způsobem spojené doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen oznámit neporušenost zásilky zboží av případě přepravy závady toto zboží. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí zásilku od přepravce převzít. Toto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní údaje prodejce, jsou-li prodávajícím vydány.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o pozdějších předpisech ochrany spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:
7.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
7.2.2. je vhodná pro účel, pro který ji požaduje jako nímž prodávající souhlasil, a
7.3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
7.3.1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, je s ohledem na práva osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, nejsou-li technické normy,
7.3.2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá běžným vlastnostem věcí téhož druhu, které mohou rozumně očekávat, je s ohledem na veřejné prohlášení, které je prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodejce prokáže, že si nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
7.3.3. věc jakost nebo provedení vzorku nebo předloze, které prodávajícímu poskytuje poskytnutí před uzavřením kupní smlouvy.
7.4. Ustanovení čl. 7.4 podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některé vlastnosti obchodních liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy souhlasil.
7.5. Má-li věc vadu, může si objednat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladným; to se posoudí zejména s ohledem na vady, hodnoty, by význam měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
7.6. Dodavatel nahradil vadu odpovídající době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední věc a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vad převezme prodávající věc na vlastní náklady.
7.7. Může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
7.7.1. prodejce vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 7.6. obchodních podmínek,
7.7.2. se vada projeví opakovaně,
7.7.3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
7.7.4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v odpovídající době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
7.8. Je-li vadná věc nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 7.7. obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu prokáže, že věc odeslal.
7.9. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodejce nebo v místě pro kupujícího bližšího, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
7.10. S případy, kdy je k provedení opravena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci, do které provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen zaplatit při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informací o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7.11. Reklamace včetně odstranění vad musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud je prodávající s kupujícím nedohodnut na delší lhůtu. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotné nosiče, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklama vyřízena v odpovídající době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu účelu, pokud je požadován.
7.12. Po marném náhradě lhůty podle čl. 7.11 obchodních podmínek může získat od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.13. Prodávající je povinen potvrdit potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
7.14. Právo z odpovědnosti za vady zboží může uplatnit konkrétně, telefonicky na čísle 773 959 626 či elektronickou poštou na adrese info@duchajda.cz
7.15. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po náhradě lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo včas uplatněno.
7.16. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady mohou upravit reklamní řád prodávajícího.
7.17. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.
8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplaceným celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádným kodexem chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
8.3. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informace o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávajícímu na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím stanovena.
8.4. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodejcem a kupujícím z kupní smlouvy.
8.5. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line ao změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
8.6. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastmi ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiný dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
8.7. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
9.1. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení o ochraně osobních údajů a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů ao volném pohybu těchto údajů ao zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „ nařízení GDPR “) související se zpracováním osobních údajů kupujícím pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání prodávajícího o kupní smlouvě a pro účely plnění povinností prodávajících veřejnoprávních prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
10.1. souhlasím ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti ao změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely zasílání obchodních sdělení plní prodejce prostřednictvím zvláštního dokumentu.
10.2. Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení kupujícího plnícího prodejce prostřednictvím zvláštního dokumentu.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouva obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany jednají, že vztah řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, odkud nelze smluvně odchýlit, a který by se v případě neexistence volby práva použil jinak dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
12.2. Je-li některá ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se taková stanou, jiná ustanovení nastoupí, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Příloha obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodejce: adresa pro doručování DUCHAJDA , Jitka Ducháčková, Horní Světlá 12, Mařenice, 47157, adresa elektronické pošty info@duchajda.cz , telefon 773 959 626. Prodávající neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace
V Horní Světlé dne 1.9.2025